ستاره استقلال افشا كرد؛ پشت پرده خداحافظي ناگهاني ميلاد زكي پور با آبي ها!

امشب در هتل محل اقامت آبي پوشان براي بازي با النصر عربستان اتفاق عجيبي رخ داد و يكي از ستاره هاي استقلال در گفتگوي خصوصي با يكي از هواداران خود پرده از راز جدايي ميلاد زكي پور برداشت.
استقلال براي بازي با النصر عربستان اردو زده و فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف النصر عربستان مي رود. در جريان حضور آبي پوشان در اين هتل، برخي هواداران كه به صورت اتفاقي متوجه حضور آبي ها مي شدند با آنها عكس يادگاري مي گرفتند كه در اين ميان يكي از هواداران استقلال موقع صحبت با يكي از ستاره هاي استقلال، بحث را به جناح چپ استقلال و غيبت جلالي مي كشاند و مي پرسد اگر ميلاد زكي پور حفظ مي شد، بهتر نبود؟
اين ستاره استقلال در جواب مي گويد؛ «قطعا جلالي ده برابر بهتر از زكي پور بود و جو استقلال براي ميلاد منفي بود، هواداران از او خاطره خوشي نداشتند و خودش هم دوست نداشت در استقلال بماند. همان اول فصل كه به استقلال آمده بود خودش ادعا مي كرد به او گفته بودند اگر در سپاهان بماند به تيم ملي دعوت مي شود و مي گفت از اين كه حرف گوش نكردم پشيمانم. او مدعي بود به سپاهان برمي گردد تا شانس پوشيدن پيراهن تيم ملي را داشته باشد و واقعا دلش با استقلال نبود. باشگاه هم آن زمان به حرداني بيشتر از او نياز داشت چون تقريبا پيش بيني اين بود كه در نيم فصل دوم ذخيره جلالي باشد. كسي كف دستش را بو نكرده بود كه جلالي مصدوم شود.»
داستان تيم ملي با نزديك تر شدن به زمان فيفا دي از اين هم جذاب تر مي شود!
برچسب: